tisdag, maj 29, 2012

Solskyddande shampoo från Loreal

Hej på er!
Om en vecka åker jag till Spanien och jag har förberett mitt hår inför solens strålar. En av produkterna jag inhandlat är "Loreal Solar Sublime Reparerande Shampoo". Ett reparerande olje-shampoo med UV-filter. Det skyddar håret mot den torrhet håret kan få till följd av sol, saltvatten och klor.Shampoot innehåller vårdande välkoncentrerat olja och E-vitamin för att tillföra håret gott om näring.

 Jag beställde Loreal Solar Sublime Reparerande Shampoo på där det kostar 149kr. Jag beställde även ett solskyddande balsam från Lanza, vilket gjorde att jag fick med en solskyddande mousse. Jag vet inte hur länge erbjudandet kvarstår, men ta er en titt :)


  Loreal Solar Sublime Reparerande Shampoo i gruppen Varumärken / Loréal / Solar hos Lyko Hair AB (43-232)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar